Blog Artikelen

5 regels voor blijvende progressie

progressie

De fitness branche staat bekend om de enthousiaste mensen die 2 maanden fanatiek sporten en bij gebrek aan progressie maar de moed opgeven. Is krachttraining wel echt je hobby, train je al jaren maar merk je dat je toch op een plateau bent gestrand? Either way, dit artikel is voor jou. Vijf belangrijke regels om progressie te maken en te blijven maken!

Lees meer: 5 regels voor...

3 dingen die je een betere sporter maken

fitness

Train jij ook om jezelf te verbeteren en sterker te worden? Veel sporters die aan krachttraining doen gebruiken het ijzer om zichzelf te verbeteren en vooral om sterker te worden en af te vallen. Dit zijn vooral doelen die sporters zelf belangrijk vinden. Maar wat vindt een trainer nou belangrijk voor jou als sporter? Lees verder en kom achter 3 dingen die jou een betere sporter maken!

Lees meer: 3 dingen die je...

Waarom iedereen slaap serieus moet nemen

slapen

Slaap is het herstelmechanisme van ons lichaam. Gedurende de dag doen we allerlei inspanningen, maken we allemaal dingen mee en zijn we vooral actief. Door goed te slapen verwerken we alle indrukken en ervaringen, herstelt ons lichaam en krijgen we weer energie. Helaas leven we in een prestatiemaatschappij waarin alles kan (en moet?) en is activiteit bovengeschikt aan inactiviteit.

Lees meer: Waarom iedereen...

Vacature kracht- & conditietrainer/fitnesstrainer

vacature trainer

Wij zijn op zoek naar een aanvulling op ons team van trainers! Wij zoeken een vrouw of man tussen de 20 en 45 jaar die ervaring heeft met training geven en/of trainen met barbells en dumbbells. Opleiding is geen vereiste, want wij leren je de fijne kneepjes van het vak! Lijkt jou het leuk om part-time bij ons te komen werken als (bij)baan? Stuur dan voor 10 december een mail met jouw CV en motivatie naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Lees meer: Vacature kracht- &...

What does it take?

Echte Sportja sporters:

  • Halen voldoening uit trainen met losse gewichten, niet uit fitness apparaten
  • Focussen liever op juiste uitvoering van een oefening dan op een TV scherm
  • Laten hun ego thuis
  • Bereiken hun doel